- REGULI APLICABILE PROCESULUI DE RETRAGERE A FONDURILOR
- PROCESAREA RETRAGERILOR
- LIMITELE RETRAGERILOR
- PROCEDURA DE VERIFICARE
- COMISIOANE ȘI TAXE
- REVOCAREA RETRAGERII
I. REGULI APLICABILE PROCESULUI DE RETRAGERE A FONDURILOR
Având ca scop oferirea serviciilor calificate, www.win2.ro depune toate eforturile pentru a se asigura că cererile de retrageri de fonduri din contul de joc sunt efectuate rapid și în siguranță. WINTOO aplică metode sigure pentru a proteja și păstra confidențialitatea informațiilor referitoare la tranzacțiile clienților săi.
II. PROCESAREA RETRAGERILOR
Înainte de a efectua o retragere de fonduri din contul de joc, titularul contului trebuie să valideze metoda de plată aleasă. Acest pas este necesar pentru a preveni frauda online și pentru a ne asigura că fondurile vor fi transferate în corespundere cu prevederile legislației aplicabile, beneficiarul final al tranzacției fiind titularul contului de joc.
Pentru a selecta suma pe care dorește să o retragă, utilizatorul urmează să introducă parola utilizată pentru acces în contul său de joc. După efectuarea cu succes a solicitării de retragere, jucătorului îi va fi expediat un mesaj care va conține numărul de referință al tranzacției.
Metoda de plată, pe care jucătorul o va utiliza pentru retragere, trebuie să corespundă metodei utilizate anterior la depunerea fondurilor în contul de joc. În procesul retragerilor de fonduri din contul de joc, www.win2.ro va direcționa jucătorul către metodele de plată utilizate de către acesta la depuneri.
Ulterior, jucătorul poate alege metoda de plată prin care va retrage suma dorită/disponibilă. Metoda de plată poate fi, după caz:
- Card bancar (de debit/credit)
- Orice altă metodă aprobată prealabil de către www.win2.ro.
III. LIMITELE RETRAGERILOR
Vă rugăm să rețineți următoarele informații importante despre procesul de retragere:
- Jucătorul poate efectua 1 retragere la fiecare 12 ore.
- Dacă, în termen de 12 luni, un jucător nu a făcut o depunere prin metoda aleasă pentru retragere, aceasta poate să nu mai fie disponibilă în acest scop.
În funcție de metoda de plată selectată, suma minimă pentru o retragere este următoarea:
- pentru tranzacțiile prin card de credit / debit - 50 lei.
- pentru tranzacțiile cu utilizarea unui e-Wallet (AIRCASH sau OKTO) - 50 lei.
Sumele maxime pentru retrageri:
- pentru tranzacțiile prin card de credit / debit – 10.000 lei per retragere;
- pentru tranzacțiile prin AIRCASH – 5.000 lei per retragere;
- pentru tranzacțiile prin OKTO WALLET – win2.ro nu limitează tranzacțiile per retragere.
Valabil pentru fiecare metodă de retragere luată separat, WINTOO poate solicita, de la jucător, documente suplimentare pentru retragerile care depășesc 9.000 lei, efectuate printr-o singură operațiune, sau prin operațiuni care par a fi legate între ele.
În cazul unei cereri de retragere, efectuate de către un jucător care nu a parcurs procedura de verificare a identității, verificarea contului de joc trebuie să fie efectuată în termen de 10 zile de la data solicitării de retragere, dacă nu există alte limite și termene care expiră mai devreme. În caz contrar, fondurile vor fi returnate în contul de joc.
!!! Important.
Participantul nu va putea retrage nicio sumă din contul de joc până la verificarea de către WINTOO a autenticității datelor furnizate de către acesta în timpul procesului de înregistrare (procedura KYC) sau orice informații suplimentare solicitate în conformitate cu politicile interne privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului.
După ce jucătorul va furniza toate documentele solicitate de către Organizator, potrivit legii, plata sumelor se va face termen de cel mult 3 zile lucrătoare. Orice întârziere apărută peste acest termen poate fi influențată numai de către prestatorii de servicii de plată sau băncile destinatarilor și nu de către Organizator.
Pentru situațiile în care se solicită o retragere prin transfer bancar (ordin de plată), datele de identitate ale beneficiarului plății trebuie să corespundă cu cele ale titularului contului de joc și, după caz, cele de pe carturile bancare de pe care s-au efectuat depunerile. WINTOO poate solicita copii ale extraselor din contul bancar pentru validarea metodei de plată.
IV. PROCEDURA DE VERIFICARE
Verificarea identității Participantului (Titular de cont) și confirmarea metodei de plată utilizate de către acesta va fi realizată pe baza tuturor informațiilor sau a unei combinații de informații, cum ar fi numele, sursa veniturilor, adresa de e-mail, numărul cardului de credit/debit, CNP și orice alt tip de date confirmative care pot fi solicitate.
Informațiile menționate mai sus vor fi verificate prin solicitarea de copii scanate sau fotocopii ale unor documente cum ar fi, dar fără a se limita la: un document de identitate care conține CNP-ul, cardul bancar (cu anumite numere ascunse), extras din contul bancar, certificat, document de confirmare a taxelor plătite pentru adresa specificată și/sau alte documente în conformitate cu politicile AML ale WINTOO.
Documentele pot fi solicitate atât periodic, cât și la efectuarea unei tranzacții ocazionale.
Metoda de retragere urmează să fie similară cu una din metodele utilizate pentru depunerea fondurilor. În cazul depunerilor cu diferite instrumente de plată, respectiv a unei cereri de retragere printr-un instrument diferit decât cel prin care s-a efectuat o depunere, se impune necesitatea validării/verificării tuturor instrumentelor de plată. Până la validarea tuturor instrumentelor de plată, fondurile din contul de joc și cele în privința cărora a fost înregistrată o cerere de retragere pot fi blocate.
WINTOO își rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare înainte de procesarea retragerii.
REGULI PENTRU VALIDAREA CARDULUI BANCAR
În cazul în care depunerile în contul de joc s-au realizat prin intermediul unui card bancar (de debit sau de credit), Organizatorul poate solicita o copie/imagine față a cardului bancar.
Imaginea va conține obligatoriu următoarele elemente:
- Primele 6 și ultimele 4 cifre din numărul cardului – conform exemplului : 1234 56** **** 1234.
- Numele, Prenumele deținătorului cardului;
- banca emitentă;
- termenul de valabilitate
RECOMANDARE: Puteți acoperi cele 6 cifre din mijloc cu o bucată de hârtie înainte să faceți pozele.
Elementele menționate mai sus, împreună cu toate patru colțuri ale cardului urmează să fie vizibile, fără aspect blurat sau reflecție.
V. COMISIOANE ȘI TAXE
În conformitate cu legislația aplicabilă, WINTOO reține de la participant, la fiecare transfer din contul de joc în contul bancar sau similar, sume sub formă de impozite, taxe și/sau comisioane aferente veniturilor din jocuri de noroc, bani care sunt direcționați către Bugetul de Stat.
Veniturile din jocuri de noroc cuprind toate sumele încasate, bunurile și serviciile primite, ca urmare a participării la jocuri de noroc, indiferent de denumirea venitului sau de forma în care se acordă, inclusiv cele de tip JACKPOT. Veniturile din jocuri de noroc se impozitează prin reținere la sursă. Impozitul datorat se determină la fiecare plată, prin aplicarea următorului barem de impunere asupra fiecărui venit brut primit de către un participant de la un organizator sau plătitor de venituri din jocuri de noroc.
Tranșe de venit brut |
Impozit |
până la 10.000 lei, inclusiv |
3% |
peste 10.000 lei - 66.750 lei, inclusiv |
300 lei + 20% pentru ceea ce depășește suma de 10.000 lei |
peste 66.750 lei |
11.650 lei + 40% pentru ceea ce depășește suma de 66.750 lei |
WINTOO nu oferă consultanță participanților la jocurile de noroc organizate cu privire la impozite și taxe, informațiile disponibile în contul de joc sau pe www.win2.ro vor fi cu titlu informativ.
VI. REVOCAREA RETRAGERII
O cerere de retragere poate fi revocată de către jucător dacă respectiva nu a fost încă autorizată de www.win2.ro. Dacă cererea de retragere este autorizată cu succes, fondurile nu pot fi transferate înapoi în contul de joc. Timpul de procesare a retragerii, din momentul autorizării tranzacției de către organizator și până la transferul efectiv în contul de plăți va depinde de metoda de plată aleasă.
Pentru a revoca retragerea, jucătorul trebuie: (1) să intre în contul de joc creat pe site-ul www.win2.ro; (2) să acceseze secțiunea "Profilul meu", să selecteze "Istoric" > "Retrageri", unde va apărea o listă cu toate cererile de retragere făcute de către utilizator; (3) Dacă cererea nu a fost încă autorizată de către Organizator, va fi disponibilă opțiunea de revocare a retragerii. Utilizând butonul [X] din câmpul "Refuzare", fondurile vor fi transferate imediat înapoi în soldul contului de joc.