- Cum mă înregistrez pe site-ul www.win2.ro?
- Care sunt metodele de depunere și retragere disponibile?
- Cât durează retragerea fondurilor?
- Ce este verificarea contului, de ce este necesară și cât durează procedura?
- Mi-a fost refuzată o retragere prin AIRCASH, care ar putea fi motivul?
- Ce presupune funcția Cash Out din secțiunea SPORT și cum funcționează?
- Pot edita datele personale din Contul meu și ce informații pot modifica?
Cum mă înregistrez pe site-ul www.win2.ro?
[ ↑ ]Pentru a vă înregistra pe www.win2.ro, trebuie să completați formularul de înregistrare de pe site, care apare atunci când faceți clic pe butonul ”ÎNREGISTRARE”, situat în colțul din dreapta sus al paginii. Vă rugăm să rețineți că toate câmpurile din formularul de înregistrare trebuie să fie completate.
Trebuie să introduceți următoarele date:
- Nume, prenume;
- Data nașterii;
- Telefon de contact (mobil);
- CNP (cod numeric personal);
- Adresa de reședință din România;
- Adresa dumneavoastră de e-mail;
- Parola de acces la contul dumneavoastră în www.win2.ro;
Pentru a finaliza înregistrarea win2.ro va transmite la adresa de e-mail indicată de către DVS un link de confirmare. Înregistrarea va fi finalizată cu succes numai după confirmarea în sistem, prin accesarea link-ului remis de către noi.
Pentru confirmarea numărului de telefon furnizat în procesul completării formularului de înregistrare, WINTOO poate, de asemenea, să remită la numărul de telefon livrat un COD SMS.
Care sunt metodele de depunere și retragere disponibile?
[ ↑ ]Pentru depuneri în contul de joc creat pe win2.ro, puteți utiliza cardul de debit / credit, precum și facilitățile oferite de Apple Pay, OKTOCASH și AIRCASH. Regulile aplicabile procesului de depunere a fondurilor le puteți accesa aici...
Pentru retrageri avem disponibile următoarele metode: cardul de debit / credit, transfer bancar și prin serviciul de portofel oferit de AIRCASH. Detaliile aplicabile procesului de retragere a fondurilor le puteți accesa aici...
WINTOO depune eforturi continue pentru integrarea pe site-ul său a celor mai populare și sigure metode de plată.
Cât durează retragerea fondurilor?
[ ↑ ]1. Pe www.win2.ro încercăm să procesăm toate cererile de retragere cât mai repede posibil.
2. În cazul jucătorilor care au parcurs complet procedură de KYC, în funcție de sumă solicitată spre retragere, perioada maximă de aprobare a unei cereri de retragere nu va depăși 3 zile lucrătoare.
3. După aprobarea noastră, veți fi notificat despre aprobarea retragerii, fondurile fiind remise furnizorului de servicii de plăți. Orice întârziere în procesarea retragerii, ulterior aprobării acesteia de către noi, are la bază termenii și politicile furnizorului de servicii de plăți/instituției de plată/băncii care deservește contul de plăți ce aparține jucătorului.
Ce este verificarea contului, de ce este necesară și cât durează procedura?
[ ↑ ]Verificarea contului este o procedură obligatorie pentru fiecare client. Prin verificare, clientul își validează datele personale furnizate la momentul creării contului de joc și/sau a metodelor de plată utilizate.
În orice moment, titularul contului de pe www.win2.ro trebuie să poată demonstra identitatea, vârsta și proveniența fondurilor depuse. Prin urmare, periodic vom solicita reconfirmarea datelor furnizate.
Verificarea obligatorie include:
Confirmarea: Numelui și Prenumelui, CNP-ului și a adresei de reședință
Documente necesare: Carte de identitate și/sau Pașaport; în cazul Pașaportului vom solicita suplimentar o factură de utilități, sau, după caz: extrase de conturi bancare, declarații fiscale, chitanțe de încasare a impozitelor și taxelor locale etc.
Verificare suplimentară este necesară în procesele de risk analysis pentru acceptarea unor tranzacții complexe, aceasta include:
Confirmarea metodelor de plată inclusiv a cardurilor de debit/credit utilizate pentru depunere;
Furnizarea unui selfie cu actul de identitate și cu un cod unic generat de platforma de joc;
Validarea adresei de reședință.
Documente necesare: Imaginea cardului de debit sau de credit cu anumite numere ascunse; un selfie cu actul de identitate și cu un cod unic generat de platforma de joc; facturi de utilități, sau, după caz: extrase de conturi bancare, declarații fiscale, chitanțe de încasare a impozitelor și taxelor locale etc.
www.win2.ro poate solicita documente suplimentare sau poate dispune o verificare mai detaliată a unui document în caz de riscuri rezonabile privind spălarea banilor sau finanțarea terorismului sau în cazul unor abuzuri constatate în procesul de joc.
După ce www.win2.ro primește documentele necesare de la client, departamentul competent procesează documentația depusă în cel mai scurt timp posibil și notifică prin intermediul contului de joc statutul de verificare.
Mi-a fost refuzată o retragere prin AIRCASH, care ar putea fi motivul?
[ ↑ ]Te rugăm să te asiguri că ai parcurs toate etapele procedurii KYC care sunt aplicate pe site-ul nostru. Pentru aceasta îți putem solicita mai multe documente, în conformitate cu procedurile noastre AML. Depunem toate eforturile să validăm documentele în termeni cât mai restrânși. Pentru ca o retragere prin AIRCASH să fie acceptată, este necesar să ai un cont cu statut "verificat" în aplicația AIRCASH. Win2.ro va refuza o retragere prin AIRCASH în cazul în care Numele și Prenumele titularului contului de plăți, adresa de mail și numărul de telefon nu corespund cu cele aferente contului de joc creat pe win2.ro.
Ce presupune funcția Cash Out din secțiunea SPORT și cum funcționează?
[ ↑ ]În funcție de desfășurarea evenimentului, aveți posibilitatea de a utiliza opțiunea Cash Out, care vă permite să vă închideți pariul înainte ca rezultatul acestuia să fie stabilit ca fiind câștigător sau pierdut (determinat). În acest fel, vă puteți stabili un câștig în cazul în care evenimentul evoluează în favoarea DVS. sau pierderea minimă potențială în cazul unui rezultat negativ pentru DVS. în timpul evenimentului.
Această opțiune vă permite să vă controlați complet pariul și să vă determinați câștigurile sau pierderile potențiale.
Serviciul Cash Out este activ doar pentru anumite pariuri. În cazul în care opțiunea este disponibilă, butonul Cash Out este afișat în meniul corespunzător pariului respectiv.
Pentru a vedea pariurile dvs. pentru care este disponibilă opțiunea Cash Out, faceți clic pe "Pariuri" și apoi selectați "Deschidere".
Pot edita datele personale din Contul meu și ce informații pot modifica?
[ ↑ ]Puteți modifica adresa, locația și numărul de telefon pe care le-ați introdus în meniul ”Modificare date” din ”Contul meu”. Dacă aveți nevoie să modificați alte date personale, vă rugăm să contactați ”Departamentul Clienți”, pentru informații detaliate și asistență.