BUILD_VERSION: 1.0.961
Logo

Întrebări frecvente

Cum mă înregistrez pe site-ul www.win2.ro?

Pentru a vă înregistra pe www.win2.ro, trebuie să completați formularul de înregistrare de pe site, care apare atunci când faceți clic pe butonul ”Creează cont”, situat în colțul din dreapta sus al paginii. Vă rugăm să rețineți că toate câmpurile din formularul de înregistrare trebuie să fie completate.

Trebuie să introduceți următoarele date:

  • Nume, prenume;

  • Data nașterii;

  • Telefon de contact (mobil);

  • CNP (cod numeric personal);

  • Adresa de reședință din România;

  • Adresa dumneavoastră de e-mail;

  • Parola de acces la contul dumneavoastră în www.win2.ro;

Pentru a finaliza înregistrarea win2.ro va transmite la adresa de e-mail indicată de către DVS un link de confirmare. Înregistrarea va fi finalizată cu succes numai după confirmarea în sistem, prin accesarea link-ului remis de către noi.

Pentru confirmarea numărului de telefon furnizat în procesul completării formularului de înregistrare, WINTOO poate, de asemenea, să remită la numărul de telefon livrat un COD SMS.

Care sunt metodele de depunere și retragere disponibile?

Pentru depuneri în contul de joc creat pe win2.ro, puteți utiliza cardul de debit / credit, precum și facilitățile oferite de Apple Pay, OKTOCASH și AIRCASH. Regulile aplicabile procesului de depunere a fondurilor le puteți accesa AICI

Pentru retrageri avem disponibile următoarele metode: cardul de debit / credit și prin serviciul de portofel oferit de AIRCASH şi OKTO.WALLET. Detaliile aplicabile procesului de retragere a fondurilor le puteți accesa AICI

WINTOO depune eforturi continue pentru integrarea pe site-ul său a celor mai populare și sigure metode de plată.

Cât durează retragerea fondurilor?

1. Pe www.win2.ro încercăm să procesăm toate cererile de retragere cât mai repede posibil.

2. În cazul jucătorilor care au parcurs complet procedură de KYC, în funcție de sumă solicitată spre retragere, perioada maximă de aprobare a unei cereri de retragere nu va depăși 3 zile lucrătoare.

3. După aprobarea noastră, veți fi notificat despre aprobarea retragerii, fondurile fiind remise furnizorului de servicii de plăți. Orice întârziere în procesarea retragerii, ulterior aprobării acesteia de către noi, are la bază termenii și politicile furnizorului de servicii de plăți/instituției de plată/băncii care deservește contul de plăți ce aparține jucătorului.

Ce este verificarea contului, de ce este necesară și cât durează procedura?

Verificarea contului este o procedură obligatorie pentru fiecare client. Prin verificare, clientul își validează datele personale furnizate la momentul creării contului de joc și/sau a metodelor de plată utilizate.

În orice moment, titularul contului de pe www.win2.ro trebuie să poată demonstra identitatea, vârsta și proveniența fondurilor depuse. Prin urmare, periodic vom solicita reconfirmarea datelor furnizate.

Verificarea obligatorie include:

  • Confirmarea: Numelui și Prenumelui, CNP-ului și a adresei de reședință

  • Documente necesare: Carte de identitate și/sau Pașaport; în cazul Pașaportului vom solicita suplimentar o factură de utilități, sau, după caz: extrase de conturi bancare, declarații fiscale, chitanțe de încasare a impozitelor și taxelor locale etc.

Verificare suplimentară este necesară în procesele de risk analysis pentru acceptarea unor tranzacții complexe, aceasta include:

  • Confirmarea metodelor de plată inclusiv a cardurilor de debit/credit utilizate pentru depunere;

  • Furnizarea unui selfie cu actul de identitate și cu un cod unic generat de platforma de joc;

  • Validarea adresei de reședință.

  • Documente necesare: Imaginea cardului de debit sau de credit cu anumite numere ascunse; un selfie cu actul de identitate și cu un cod unic generat de platforma de joc; facturi de utilități, sau, după caz: extrase de conturi bancare, declarații fiscale, chitanțe de încasare a impozitelor și taxelor locale etc.

www.win2.ro poate solicita documente suplimentare sau poate dispune o verificare mai detaliată a unui document în caz de riscuri rezonabile privind spălarea banilor sau finanțarea terorismului sau în cazul unor abuzuri constatate în procesul de joc.

După ce www.win2.ro primește documentele necesare de la client, departamentul competent procesează documentația depusă în cel mai scurt timp posibil și notifică prin intermediul contului de joc statutul de verificare.

Mi-a fost refuzată o retragere prin AIRCASH, care ar putea fi motivul?

Te rugăm să te asiguri că ai parcurs toate etapele procedurii KYC care sunt aplicate pe site-ul nostru. Pentru aceasta îți putem solicita mai multe documente, în conformitate cu procedurile noastre AML. Depunem toate eforturile să validăm documentele în termeni cât mai restrânși. Pentru ca o retragere prin AIRCASH să fie acceptată, este necesar să ai un cont cu statut "verificat" în aplicația AIRCASH. Win2.ro va refuza o retragere prin AIRCASH în cazul în care Numele și Prenumele titularului contului de plăți, adresa de mail și numărul de telefon nu corespund cu cele aferente contului de joc creat pe win2.ro.

Pot edita datele personale din Contul meu și ce informații pot modifica?

Puteți actualiza datele de contact (adresa de e-mail și numărul de telefon) numai în cazul în care acestea nu au fost deja verificate prin link-ul de confirmare, respectiv prin SMS-ul primit. Dacă doriți să modificați alte date personale, vă rugăm să contactați ”Departamentul Clienți” pentru informații suplimentare și asistență.

De ce nu ai primit bonusul la depunere?

Dacă nu ai avut posibilitatea de a selecta un bonus, este posibil ca, în acel moment, să fi epuizat toate bonusurile disponibile. În acest caz, îți recomandăm să aștepți lansarea unor noi oferte.

Dacă ai selectat bonusul la depunere, dar acesta nu a fost creditat, este posibil ca depunerea efectuată să nu fi îndeplinit condițiile de eligibilitate. Te rugăm să verifici în secțiunea „Istoricul meu” > „Depunere” dacă suma depusă a fost suficientă pentru activarea bonusului. 

Cum selectezi bonusul la depunere?

Un bonus este creditat numai dacă este selectat în momentul efectuării unei depuneri cu cardul bancar.

Ai la dispoziție două opțiuni:

1. Selectarea bonusului în fereastra de depunere
În fereastra de depunere îți vor fi afișate toate bonusurile disponibile pentru depunerile cu cardul bancar. Tot ce trebuie să faci este să alegi bonusul dorit și să te asiguri că depui suma minimă necesară pentru activarea acestuia.

2.Accesează secțiunea „Bonusurile mele”, selectează oferta dorită și apasă butonul „Revendică”.

Vei fi redirecționat automat către fereastra de depunere, unde vor fi precompletate metoda de plată (card bancar), bonusul selectat și suma minimă necesară pentru activarea acestuia.

Cum îți verifici numărul de telefon?

După ce ți-ai creat contul, este necesar să îți verifici numărul de telefon și adresa de e-mail.

  1. Conectează-te la contul tău și apasă pictograma de meniu din colțul stânga-sus.

  2. Accesează opțiunea Verificare telefon / e-mail.

  3. În secțiunea Telefon poți edita numărul, la nevoie, apăsând butonul ”Editează.”

  4. După ce te-ai asigurat că numărul este corect, apasă ”Trimite” codul prin SMS.

  5. Vei primi confirmarea ”SMS-ul a fost trimis cu succes.”

  6. Introdu codul primit prin SMS și apasă ”Verifică.”

  7. La final, vei vedea mesajul ”Verificarea prin SMS s-a realizat cu succes.”

Cum îți verifici adresa de e-mail?
  1. După ce ți-ai creat contul, verifică mai întâi numărul de telefon.

  2. Odată ce numărul de telefon este verificat, se deschide automat secțiunea de verificare a e-mailului.

  3. Dacă este nevoie, poți modifica adresa de e-mail apăsând butonul Editează.

  4. După ce te-ai asigurat că adresa de e-mail este corectă, apasă Trimite Link Validare.

  5. Vei primi o confirmare Linkul de validare a fost trimis.

  6. Accesează e-mailul cu subiectul Activează-ți contul și apasă butonul Verificare E-mail.

  7. Vei fi redirecționat către contul tău și vei primi mesajul Adresa de e-mail a fost validată cu succes.

Cum îți poți seta o limită de depunere?
  1. Conectează-te la contul tău de joc.

  2. Accesează secțiunea Joc responsabil din Profilul meu.

  3. Selectează Limite de depunere.

  4. Stabilește durata și valoarea limitelor de depunere.

  5. Salvează modificările.

  6. Limitele de depunere pot fi reduse, mărite sau eliminate complet.

Dacă ai nevoie de ajutor sau informații suplimentare, echipa de relații clienți îți stă oricând la dispoziție.

CasinoLive CasinoPromoții